k a o s

det som hände idag, var att jag och martina skulle släppa in hästarna, Million och Citrin då. och då gick jag och öppnade hagen ute, och då innan jag öppnar, så är både hästarna galna, dom springer runt där och flamsar osv..
och när jag öppnar så travar dom supersnabbt in i stallet. och i stallet ungefär  i mitten står smulans bur. så både hästarna springer bredvid varandra, och citrin springer förbi sin egna box, och springer rakt över smulans bur, så hela buren går sönder. och smulan springer ut ur den och bakom en annan kaninbur och gömmer sig.
citrin springer då in i millions box med han, och million stressar upp sig och går ut, och citrin står kvar, sen går han tillbaka och martina får tag på citrin som tur var och tar in henne till henne..
smulan hade kunnat vart död nu.. hela botten i buren var förstörd och det var fullt med små bitar, och gallret var böjt..
men nu har hon det bra igen, nu sitter hon under gallret bara bland massa hö, skruttan   ♥



/ jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0