dålig uppdatering.

har uppdaterat helt kasst här. har bara lagt upp bilder och filmer. men det är ju något iaf.
i onsdags var jag i stallet en snabbis med alma. vi hann bara mocka släppa in och borsta hästarna. hade tänkt att gå ut med rosette då men det blev för sent.
och i torsdags var vi dit igen. gick ut med rosette då iaf. hon var i början rätt pigg. men jobbig, hon skulle äta hela tiden så jag fick säga till henne mycket!
hon blev rätt seg efter ett tag, men sen gick hon igång igen. och sen gick det bra hem.
igår var jag och alma bara dit och matade torleif, sen så gick vi hem igen.
åt ben & jerry glass på kvällen också med alma, muuums♥
men idag så ska jag vara med martina. för nu är hon äntligen frisk!
vi får se vad vi hittar på då. hehe!
a m a z i n g, that's what you are

/ jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0